Μπορείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, και να το αντικαταστήσετε με το ίδιο μοντέλο σε άλλο χρώμα ή οποιοδήποτε άλλο προϊόν της αρεσκείας σας της ιδίας κατηγορίας, εφόσον είναι διαθέσιμο, π.χ. τσάντα με τσάντα, ζώνη με ζώνη κ.λπ. με δική σας επιβάρυνση εξόδων αποστολής.
Επιπλέον, σε περίπτωση που λάβατε ελαττωματικό ή λανθασμένο κωδικό μπορούμε να σας το αντικαταστήσουμε με το ίδιο αντικείμενο ή το σωστό χωρίς καμία χρέωση. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα αντικείμενα να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να βρίσκονται στην αρχική τους άριστη κατάσταση και συσκευασία και χωρίς να έχουν αφαιρεθεί τα καρτελάκια κ.λπ. Το “eshopbags.gr” δεν καλύπτει το κόστος επιστροφής και αποστολής των αντικειμένων. Μοναδική εξαίρεση αποτελεί η περίπτωση που λάβατε λανθασμένο ή ελαττωματικό προϊόν. Τα προϊόντα που αποστέλλονται έχουν ήδη ελεγχθεί για πιθανά ελαττώματα ή ελλείψεις για την αποφυγή άσκοπων επιστροφών και έχουν σφραγιστεί με καρτελάκια ελέγχου. Τα καρτελάκια ελέγχου είναι σε σημεία που δεν εμποδίζουν το προβάρισμα αλλά και τον έλεγχο σας. Σε περίπτωση αποσφράγισης το προϊών θεωρείτε μεταχειρισμένο. Επίσης στο φωτογραφικό υλικό οι παρεκκλίσεις των χρωμάτων είναι από ελάχιστες έως μηδενικές, για να ξέρετε τι χρώμα θα παραλάβετε, με την προϋπόθεση ότι στην οθόνη σας δεν έχουν πειραχτεί οι στάνταρ ρυθμίσεις. Σε περίοδο εκπτώσεων στην αλλαγή, θα ισχύει η τιμή του προϊόντος που παραλαμβάνουμε και η τιμή του προϊόντος που θα αποστέλλουμε, την ημέρα της παραλαβής μας από εσάς (επειδή οι τιμές αλλάζουν συχνά). Mόνο αντικατάσταση προϊόντος με άλλο, της ιδίας κατηγορίας. Σε περίπτωση που το είδος που επιστρέφετε συνοδευόταν με κάποιο δώρο, επιστρέφετε και το δώρο.
Η ευθύνη (λόγο καταστροφής ή απώλειας) για την επιστροφή των προϊόντων προς το κατάστημα του eshopbags.gr βαρύνει τον πελάτη. Γι’ αυτόν τον λόγο θα πρέπει να φροντίζετε το προϊόν να είναι πολύ καλά συσκευασμένο κατά την επιστροφή του.
Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής Κ.Ο.Κ.) και πλήρη τη συσκευασία του. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής Κ.Ο.Κ.) και πλήρη τη συσκευασία του.
Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας, η το ξεσφράγισμα, και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται αποκλειστικά και μόνο από το ηλεκτρονικό κατάστημα eshopbags.gr, και συνήθως είναι της τάξης του 20% - 50%.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
ΒΗΜΑ 1: Επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικώς Τηλ: +30 2510 220916 (σε εργάσιμες μέρες και ώρες), με sms, ή μέσω e-mail: info@eshopbags.gr δηλώνοντας το αίτημά σας. Μας δίνετε τα στοιχεία σας και εξηγείτε τον λόγο για τον οποίον επιθυμείτε να γίνει επιστροφή. Εμείς σας αποστέλλουμε τη σχετική φόρμα υπαναχώρησης. Στη συνέχεια μας στέλνεται το αίτημα σας γραπτός, η ηλεκτρονικά, με e-mail συμπληρώνοντας την ιδική φόρμα. Εφόσον γίνει αποδεκτό το έτυμα επιστροφής τότε και μόνο τότε προχωρείτε στο βήμα 2
ΒΗΜΑ 2: Αναλαμβάνετε να στείλετε το δέμα μέσω της ιδίας μεταφορικής που το παραλάβατε, πληρώνοντας εσείς τα έξοδα αποστολής. Το δέμα θα συνοδεύετε απαραίτητα από την απόδειξη , το τιμολόγιο αγοράς, η δελτίο αποστολής. επιστροφή χωρίς παραστατικό δεν γίνεται δεκτή.
ΠΡΟΣΟΧΗ!: Καμία επιστροφή προϊόντος δεν θα γίνει δεκτή στην αρχική του αξία εάν το είδος έχει χρησιμοποιηθεί, και απαράδεκτη αν περάσει η προθεσμία των 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του. Δίνοντας την παραγγελία σας με οποιονδήποτε τρόπο στο eshopbags.gr αυτομάτως αποδέχεστε όλους τους όρους που ισχύουν. Σε περίπτωση εξαντλήσεως τον αποθεμάτων. Δεν υποχρεούμαστε να αποστείλουμε το συγκεκριμένο είδος. Αν έχετε ήδη πληρώσει, τα χρήματα επιστρέφονται, η διαλέγετε κάποιο άλλο είδος που είναι σε απόθεμα και σας το αποστέλλουμε.
Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε:
Α. Συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του πελάτη και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή
Β. Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας ( όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές - κοπτικές - κουρευτικές μηχανές, βούρτσες, οδοντόβουρτσες, θερμόμετρα κ.α.).
Γ. Συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά. Προϊόντα τα οποία έχουν τροποποιηθεί, η παραγγελθεί, μετά από εντολή του πελάτη αγοραστή, π.χ. (αλλαγή μήκους ιμάντα, κόντεμα –μάκρεμα ζώνης, ιδικές παραγγελίες, κ.λπ. που έγιναν χάριν του πελάτη.)
Σε αυτήν την περίπτωση:
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο: +30 2510 220916 (σε εργάσιμες μέρες και ώρες), είτε μέσω e-mail στο: info@eshopbags.gr.